09 August 2010

ETS Train Start 0n 12.8.2010

Click for large image (Schedule and Promotion)

ETS train of Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) will begin servicing the Ipoh-KL-Seremban route for the public from this Thursday. Ticket bookings from Aug 12 and will also give a discount for certain groups like the disabled, senior citizens, children and students.

Train Schedule & Travel Fares

4 comments:

Aminuddin said...

Mengapa keretapi laju KTM sejauh 300km lebih cuma berharga RM38 maksimum berbanding ERL yang cuma seciput sekangkang kera aje jaraknya tapi harganya lebih kurang sama tambangnya seperti ETS? ERL sepatutnya dikurangkan tambangnya, benda sama saja. Cuma trek aje yang lebar.

Mapetm said...

Hmmm...ERL aku tak campur sangat mungkin teknologi yang diorang guna lebih mahal dan dijamin mengikut jadual....mungkin.

Amingoctgo said...

mungkin sebab org yg nak naik kapal terbang byk duit.. tiket kapal terbang bole bayar, apa la sgt tike ERL tu

Min_wph4941 said...

entah lah,tgk dalam jadual tren dtg/tiba tepat pd waktunya.Tp KTM ni tak kira la tren jenis ape pun selalu tiba stesen lambat.Entahlah pemandu x terlatih ke atau br pandu ke tp yang pasti tiba lambat.Setiap kali mesti ada delay masa.Kalau kata express bwk la laju sikit ni x dah nak dekat sampai ke Ipoh pemandu pun br la nak bwk atau tambah kelajuan.......